Šta kupci traže na e-prodavnicama u Srbiji

April 30, 2013 | Elektronska Trgovina
PALIĆ – Šopmanija (shopmania.rs) predstavlja portal za upoređivanje cena, koji u ovom trenutku postoji u 27 zemalja sveta, rekla je Mirjana Popović na trinaestoj e-trgovini, koja je danas počela na Paliću kraj Subotice.
Portal ShopMania predstavlja mesto gde se susreću potražnja i ponuda, kraće rečeno ovo je jedan tržni centar na internetu.
“Kupci na našem sajtu imaju mogućnost da uporede cene nekog proizvoda različitog proizvođača, da pogledaju stručne komentare, specifikaciju proizvoda i cena, kao i druge zanimljive informacije koje će im pomoći da se odluče koji će proizvod kupiti”, predočila je Popović iz portala shopmania.rs.
Prema njenim rečima ShopMania je mesto koje ne samo da olakšava odluku kupcima, već pomaže firmama da povećaju svoju prodaju i postanu vidljiviji na internetu.

Besplatne prezentacije firmi na portalu shopmania.rs
 
 
“Firme mogu besplatno da postave svoje proizvode na šopmaniji, ali isto tako imamo i premijum partnere, kao i mogućnost da proizvodi određene firme budu preporučeni. Šopmanija je samim tim mesto gde firme mogu da povećaju svoju posetu i prodaju, naglasila je Popović.
Ona je kao jednu od interesantnih oblasti poslovanja Šopmanije navela i fejsbuk (facebook) prodavnicu, koja funkcioniše tako što redovni ShopMania partneri dobiju aplikaciju za fejsbuk pejdž, pa njihovi prijatelji na društvenoj mreži mogu da vide sve njihove proizvode na fejsbuku.
Šopmanija u Srbiji postoji dve godine, za sada ima 200 ulistanih onlajn (online) prodavnica, više od 165.000 proizvoda u 250 kategorija.

Najtraženiji televizori, laptopovi i mobilni telefoni
Mirjana Popović je na E-trgovini predstavila i interno istraživanje Šopmanije, u kojem su istraživali šta kupci traže u e-prodavnicama, u ovom slučaju na njihovom portalu.
“Upoređivali smo interesovanje kupaca u 2011.i 2012. godini, a naše istraživanje pokazalo je veoma zanimljive podatke. Tako smo imali da je u 2011. godini na šopmaniji najviše traženo televizora, nakon toga laptovi, mobilni telefoni, parfemi, tableti, veš mašine, donji veš i drugi proizvodi.
Nešto drugačija potraga bila je 2012. godine, kada su se kupci najviše interesovali opet za televizore, zatim za bebi opremu, tablet računare, mobilne telefone, laptopove, aparate i drugo, dodala je Mirjana.
Na samom kraju svog izlaganja ona je istakla da su na ShopMani-ji u prethodne dve godine najtraženiji pojmovi bili peći na pelet, šporeti za etažno grejanje, krevetac za bebe, cena tablet računara, kostimi za maskembal, kao i vendoksin kapi.
 

Komentar