Google lansirao novu alatku za istraživanje tržišta na osnovu online upitnika.

April 5, 2012 | eCommerce Marketing

Google je lansirao novi alat za istraživanje tržišta baziran na online upitnicima.
Proces pretvaranja posetioca vaše online prodavnice u lojalne kupce je veoma važan. I zato je potrebno da pratite njihove preference, koje proizvode žele, koje dodatne usluge očekuju od prodavnice, ukusi, oblici, boje, veličine koje čine njihov izvor…. A kako možete saznati šta ljudi žele? Jedna od metoda koje se najčešće koriste je istraživanje tržišta, a alternativa je ecommerce online upitnik.

Upravo ovakav alat je Google lansirao – Consumer Surveys.

Kako funkcioniše Google Consumer Surveys?
Funkcionisanje nove usluge je veoma jednostavno. Kompanija koja želi da dobije odgovore na specifična pitanja ili teme, kao na primer preference o novom tipu pakovanja, dizajna itd. treba da kreira upitnik.

Google nakon kreiranja upitnika prikazuje sadržaj zajedno sa sajtovima (portalima, online magazinima itd.) na kojima je ciljana grupa ista grupa koju je definisala kompanija koja je kreirala upitnik.

Posetioci koji su usred čitanja određenog članka, videće upitnik i biće im predloženo da odgovore na pitanja iz upitnika.
Google naplaćuje od 10 do 50 centi, u zavisnosti od važnosti, po popunjenom upitniku i taj novac deli sa sajtom gde je upitnik i popunjen.

Kompanije naravno mogu same definisati koliko odgovora žele da prikupe i na taj način mogu planirati koliko će novca potrošiti na celu kampanju.

Rezultati upitnika su vidljivi u realnom vremenu, čim posetioci popune upitnik, a ne tek na kraju cele ankete kao kod nekih sličnih alata.
Pored odgovora od posetioca, Google prikazuje i demografiju istih, kao i podatke o geografskoj lokaciji, na osnovu IP adresa sa kojih su stigli odgovori.

Komentar