Pinterest – novi magnet za vaše potencijalne kupce

May 15, 2012 | Društveni mediji

Društvene mreže su odavno postale važan kanal za komunikaciju sa klijentima, kao i za promociju proizvoda. U Srbiji je na prvom mestu Facebook sa skoro 3 miliona korisnika, a tu je i Twitter koji sve više dobija na važnosti. Ove dve mreže svakako ne možete zapostaviti ukoliko imate online prodavnicu.

Ipak danas nećemo pisati o ove dve mreže, već o jednom nešto drugačijem društvenom mediju koji svakodnevno osvaja sve više posetilaca, a isto tako donosi sjajne rezultate kompanijama koje su napravile profil i aktivne su na ovoj mreži.

 

U pitanju je Pinterest, društvena mreža, koja ima veći prinos po kliku od Facebook-a i Twitter-a, ili bar tako tvrdi CEO kompanije za istraživanja Convertro Jeff Zwelling.

U drugo kvartalu 2011, Pinterest je činio samo 1.2% od svih prihoda koje su ostvarivale društvene mreže od strane e-commerce sajtova. Danas taj broj je 17% posto i dalje raste.

Podaci su bazirani na marketinškoj analizi u populaciji Convertro klijenata, a među kojima su i neke vodeće e-commerce kompanije u svetu.

“Predviđamo da će Pinterest generisati 40% prihoda od  e-commerce transakcija od svih društvenih mreža do kraja drugog kvartala 2012, smanjujuću udeo Facebook-a na manje od 60%, dok je prošle godine Facebook držao 86%”, izjavio je Zwelling.

Iako je mnogo mlađa mreža nego što su Facebook i Twitter, sa prošlogodišnjih 7.2 miliona korisnika, Pinterest je već proglašen za treću najveću mrežu u Americi.

Kada se radi o efektivnosti  promocije e-commerce  rešenja ili proizvoda, Pinterest odlično nastupa sa svojim vizuelnim motivatorima i može biti veliki magnet za kupce.

Slike koje postavite na Pinterest-u mogu uticati da pretvorite potencijalne klijente u kupce.

Ako Vaša prodavnica još uvek nema stranicu na Pinterest-u, možda je došlo vreme da napravite promenu i napravite jednu..

Komentar